Om u snel en gemakkelijk toegang te geven tot uw Lifeline Protect & Support Polis of uw Power Service Protect Polis en u een efficiënte en goed functionerende Klantenservice te leveren hebben wij het Lifeline portal opgezet.

Via deze portal kunt u:

  • Uw klantgegevens aanpassen (adres, e-mail, telefoonnummer, IBAN wijziging
  • Aanmelden van schade aan uw toestel en diefstal of verlies van uw toestel.
  • Vragen stellen aan onze verzekeringsexperts
  • Het indienen van een klacht of suggestie

N.B: Deze portal is alleen voor onze Polishouders; verzoeken van derden kunnen wij via deze portal niet in behandeling nemen en verwijzen wij graag naar onze Klantenservice. De Klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09:00 -12:30 en van 13:00 – 17:30 op nummer: 010 - 311 69 99

Zorg allereerst dat u al uw gegevens en verzekeringspapieren bij de hand hebt. Op de hoofdpagina van het portaal klikt u op 'Schade claim' en daar vult u alle gevraagde gegevens in.

Wij nodigen u uit om gebruik te maken van deze portal om uw claim in te dienen door alle gegevens zo volledig en uitgebreid mogelijk te geven.

Let op!

Heeft u een Apple iPhone of iPad, gelieve uw "Zoek mijn iPhone" uit te schakelen en te verwijderen van uw iCloud account. Klik hier voor meer informatie.

Indien u dit niet doet kan uw telefoon niet worden gerepareerd.

U kunt dit controleren door hier te klikken.

Als uw toestel gestolen is, neem direct contact op met uw provider om uw Simkaart te blokkeren en extra kosten te voorkomen (internationale gesprekken etc.).

Nadat u dat gedaan heeft, dient u aangifte te doen bij de politie, deze aangifte dient u mee te sturen met uw claim die u via de knop 'Diefstal/verlies claim' op deze portal bij ons indient.

Het polisnummer kunt u vinden op uw oorspronkelijke contract. Heeft u het contract niet meer? U kunt het polisnummer ook vinden bij de afboeking van de premie.

Deze vindt ieder kwartaal plaats. Wij incasseren de premie onder de naam 'Connected World Services'.

Klik hier om het IMEI-nummer voor Apple iPhones te vinden. Voor Android toestellen zoals die van Samsung kunt u deze vinden onder Instellingen > Toestel-info/Over dit toestel > Status. Het IMEI-nummer is vaak ook te vinden op de achterkant van een toestel.

U kunt het IMEI-nummer ook opvragen op uw toestel door het volgende in te toetsen in de telefoon/bel-app: *#06#

U bent bij ons gedekt voor onopzettelijke schade aan uw toestel.

Onopzettelijke schade is veroorzaakt door een plotseling en onverwachte gebeurtenis of opzettelijk veroorzaakt door een ander persoon (niet de gebruiker van het toestel) welke het functioneren van het verzekerde toestel beïnvloed.

Per kwartaal incasseren wij de premie onder de naam 'Connected World Services'. Hierbij staat naast uw polisnummer, ook de periode vermeld waarvoor geïncasseerd is.

Indien u niet zeker bent of u verzekerd bent, kunt u het beste deze vraag aan Lifeline stellen via de knop: 'Informatie verzoek' op dit portaal. Wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Nee, uw Lifeline verzekering biedt geen dekking voor schade die ontstaan is door regulier gebruik ( deukjes, krassen) . De schade dient de werking van uw toestel negatief te beïnvloeden om gedekt te zijn.

Bovenaan deze pagina ziet u de optie 'Contact'. Daar vindt u alternatieve methoden om contact op te nemen met Lifeline. Echter willen wij u er op wijzen dat de afhandeling van verzoeken en claims die via dit portaal zijn ingediend sneller kan verlopen.

U bent enkel verzekerd voor het toestel dat u gekocht heeft ten tijde van afsluiten van het contract. De verzekering is niet overdraagbaar op andere toestellen. Voor vragen over het verzekerde toestel en uw polis kunt u hier een informatieverzoek indienen.

Sinds 2019 hanteren wij de merknaam Geek Squad niet meer, maar Lifeline Insurance. Wij zijn nog steeds hetzelfde bedrijf en de polisvoorwaarden zijn onveranderd.

Indien u hier geen antwoord op uw vraag heeft gevonden, kunt u het beste uw vraag indienen via de knop 'Informatie verzoek' op de hoofdpagina van dit portaal. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om uw vraag te beantwoorden.